Veni,Vidi,Vici - Przybyłem,Zobaczyłem,Zwyciężyłem



HomeWojnySojuszeRada klanuLinkiRegulaminForum
 
Menu
Home
Wojny
Sojusze
Rada klanu
Linki
Regulamin
Forum

 

Webmaster
Everthus2
 

I. Zasady obowiązujące członków sojuszu:
1. Każdy musi mieć przynajmniej jednego zastępcę (sitera) z sojuszu.
2. Należy logować się przynajmniej raz na 24 godziny.
3. Należy bezwzględnie przestrzegać układów podpisanych przez
sojusze składowe
a) w razie ataku na członka sojuszu, z którym istnieje podpisane
porozumienie należy bezzwłocznie wyjaśnić swoje postępowanie władzom
sojuszu macierzystego oraz zaatakowanego i wypłacić reparacje w
wysokości 100% zrabowanych surowców, zniszczonych jednostek i budynków
4. Wszelkie sprawy dotyczące sojuszu są omawiane na forum, w interesie
każdego członka jest rejestracja na nim i uczestniczenie w dyskusji.
5. Sojusz opiera się na wzajemnej pomocy, w razie zagrożenia innego
gracza każdy z członków powinien w miarę swoich możliwości udzielić
pomocy.

II. Władze sojuszu.
6. Władzę w sojuszu sprawuje Założyciel.
7. Organem doradczym przy Założycielu jest Rada Sojuszu. Kompetencje Rady:
a) przygotowywanie projektów zarządzeń
b) głos opiniujący w sprawach polityki zewnętrznej.
c) głos opiniujący w sprawach uzyskania i odebrania członkostwa
8. Sojusz na zewnątrz reprezentuje Dyplomata. Kompetencje dyplomaty:
a) werbowanie nowych członków
b) prowadzenie korespondencji dyplomatycznej sojuszu
c) przedstawianie propozycji nowych układów

IV. Uzyskanie i utrata członkostwa.
9. Kandydat do sojuszu może być zaproszony przez Założyciela, członka
Rady, po wcześniejszym zaciągnięciu opinni Radnych i założyciela:
a) osoba zapraszająca wyjaśnia wszystkie zasady obowiązujące w sojuszu.
10. Utrata członkostwa.
a)gracz może być usunięty z sojuszu za nieprzestrzeganie regulaminu
sojuszu, a w szczególności:
- łamanie regulaminu gry
- nielogowanie się przez okres dłuższy niż 24 godziny bez powiadomienia sitera
- ignorowanie wiadomości od dowództwa
b) o odebraniu członkostwa decyduje Założyciel po zasięgnięciu opinii Rady

V. Zastępcy (siterzy)
11. W celu zapewnienia ciągłości rozwoju i obrony przed przeciwnikami
w razie nagłej nieobecności każdy z graczy musi mieć przynajmniej
jednego zastępcę spośród członków sojuszu.
a) nowi członkowie muszą wybrać zastępcę w ciągu 48 godzin od wstąpienia.
b) każda nieobecność trwająca powyżej 24h powinna być zgłoszona swojemu zastępcy
- gracz powinien zostawić wytyczne dotyczące rozwoju konta w czasie nieobecności
c) każdy zastępca ma obowiązek sprawdzania czy gracz którego ma
zastępować logował się w czasie ostatnich 24 godzin
- w razie stwierdzenia braku logowania w tym czasie należy natychmiast
zająć się jego kontem wg swojego najlepszego uznania
d) w czasie zastępowania gracza siter ma obowiązek:
- przestrzegać zaleceń pozostawionych przez właściciela konta
- raz na dobę wysyłać surowce na rozwój ambasady
e) zabronione jest:
- podkradanie surowców
- wysyłanie obraźliwych wiadomości do innych graczy
f) handel jest dozwolony, o ile jest on w najlepiej rozumianym
interesie gracza zastępowanego.

VI. Zmiana regulaminu.
12. Założyciel może zmienić regulamin w każdym momencie po uprzednim zasięgnięciu opinii Rady.


Fotki

 

Copyright © 2003- by Legion